יום שישי, 17 ביולי 2009

מה זה אושר?


מה זה אושר?

לפני שמצאתי את הדרך=) עברתי לא קצת בחיים שלי, ותמיד נשאלה השאלה,
מאיפה הכוח? איך אתה מחזיק? איך אתה מחייך עכשיו? אני במקומך הייתי....
השאלה האמיתית האם מה אתה באמת רוצה מהחיים שלך ?
האם בזה שתסיים אתה חיים שלך כאן ועכשיו זה יפתור משהו. ?
או שמה ישאיר את הבעיות כמו שהם ואתה פשוט תברח ותפיל אותם על קרובייך.
כל אדם מקבל סוג בעיות שמותאם לכתפיים שלו.
ולא הייתה לי ברירה אלה לעבור אותם. כי לא הייתה לי אופצייה אחרת. ידעתי שזה לא סתם קורה, אז ניסיתי ללמוד מזה, להתחזק לצמוח, ההיפך לא לסיים כמו שחברים של אבי סיימו, רובם מתי ממנות יתר, וממחלות.
וכשהייתי שומע סיפורים כאלה בתור ילד זה החריד אותי.
נתנו לכם מתנה שנקראת חיים, זמן מוקצץ בגוף גשמי בעולם מסכרן בלי שום ידע לגבי שורשיו, ובמקום ללכת ולבדוק למה אתם ואיך להפיק את המיטב, אתם הולכים והורסים אותו ואת עצמכם ? ?? מה ההיגיון ? ?
ושלא תבינו לא נכון, אני גם נהנתי, רק בשנים האחרונות, התחלתי לשתות לעשן קצת כמובן הכול בגבול הטעם הטוב.
לא להגיע למצבים שאני מתחרט לקום בבוקר. שכל ריגוש כבר לא מספק אותי. שלא נשאר לי כסף לחיות כי הכול הלך על חומרים למטרות הנאה זמנית.
אמי זכרונה לברכה שהייתה אשה מדהימה פרנסין בודריי מרי. נסתה להרחיק אותי מהעולם הזה להגנתי.
אך כשהייתי רואה את המחלמות של אמי כאב לי, כאב לי לראות אותה לוקחת מארץ לארץ מבית מלון לבית מלון, ממשפחה אומנת למשפחה אומנת, מבית של חבר לבית של חבר, מדירה מושכרת אחת לשנייה.
כמה כוח היה הייתה צריכה כדי לשרוד את החיים האלה, היא גם בלתה הרבה בבתי חולים.
אנשים תתעוררו. יש סיבה למה אתם כאן. ואם לא תבחרו במסלול הנכון אתם עלולים להיכנס לדרך שהיא מלאת מוקשים.
אושר
לפני כמה חודשים, הגעתי למסכנה שאושר הוא לא מטרה, ולא משהו ספציפי, אושר תלוי ב 2 דברים,
1 - שינוי גישה
2 - קבלה של המציאות

יש דברים שלא ניתן לשנות קודם כל נלמד לקבלם, העולם הוא עגול זו עובדה, חיים במשך 70 80 בעזרת השם יותר,
זאת עובדה, נולדנו למשפחה הזו זאת עובדה.

שינוי גישה?
יהודי גדול סיפר פעם על אדם שהלך ברחוב, ויונה שחררה את צרכיה עליו, אותו אדם צעק ברחובות כולו מאושר,
אין גדול ממני אין גדול ממני, שאלו אותו אבל הרגע היונה עשתה עלייך את צרכה איך אתה יכול להגיד שאין גדול ממך ?
סיפר האדם על רב גדול שכשיונה הייתה עוברת מעליו הייתה נשרפת, אך כשעוברת מעליו אותו אדם יונה היא עושה במכנסיים מהפחד.

היופי הוא בעיני המתבונן, החיים יפים אם רק תתרכזו בלמצוא את היופי שבהם.
לא סתם ישנם אנשים שחושבים שכתום זה צבע יפה וישנם הפוך. הכתום הוא אותו כתום לכולם הדרך שבה מסתכלים על הכתום היא שונה.
ובגלל זה קצת קשה להחליט לפעמים כי זה תלוי מתי.
אושר זה גם השיגים אבל הכי חשוב תפסיקו לחכות שאושר יגיע, אושר לא מגיע.
אנחנו יוצרים רגעים של אושר אנחנו בונים דברים שתוצותיהם מביאים לנו אושר.
אני לומד אני מאושר , אני מגדיל את הפרנסה שלי אני מאושר מזה, אני יושב עם החברים הכי טובים שלי זה עושה אותי מאושר, אני מקבל מתנה זה עושה אותי מאושר, חשוב לבנות לעצמך סביבת חיים שבנוייה מהדברים שעושים לך אושר וכך תבנה לעצמך אושר.
זה כמו המשיח הגעת המשיח תלוייה בנו מה נעשה כדי שהוא יגיע.
ההתקדמות בעבודה, לא תגיע לבד. אנחנו צריכים להשקיע פי 2 יותר בכדי להוכיח לבוס שאנחנו ראוים לקבל הלאה ואז לדבר איתו ולבקש, אם תמישכו הכול כרגיל אתם לא תקבלו הלאה כך סתם משום מקום.
אותו הדבר אושר אתם יוצרים לעצמכם את המציאות, ומי שאחראי על כך ידאג לכם שזה יקרה. אבל תשבו רגל על רגל ורק תלוננו על כך שהחיים קשים אני מבטיח לכם שהם ישארו ככה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה