יום שבת, 1 באוגוסט 2009

הרב יצחק פנגר

יצחק פנגר, חילוני שחזר בתשובה לפני מספר שנים לאחר מסע מרתק שהיה במזרח הרחוק, התנזר במשך כמה חודשים ולאחר כמה חודשים שהיה יושן בבקתה עם אור המשמש כנר, הרגיש ששמשהו לא כשורה לאחר שהחליט לישון מחוץ לבקתה הרים את התיק ונפל משם עקרב גדול שההרס לו מסוכן מאד.
לאחר חודשים של שתיקה המילים הראשונות שיצאו מפיו היו "שמע ישראל השם אלוקיינו השם אחד" הוא חשב לרגע שאולי זה געגועים לארץ אך כשחזר החליט לבדוק את זה והלך להרצאה. הרב יצחק פנגר מספר שהיה מפחד ממושג הזה שנקרא דתי אך לאחר שנאמר לו משפט שתפס אותו - אם עוד מאה עשרים שנה תגלה שהכול היה נכון אתה בזבזת את החיים שלך סתם. וזה המשפט שגרם לו להבין שצריך לייעל את השהות שלו כאן.
לסיפור המפורט והמורחב - סיפור אישי יצחק פנגר הגעתי אליו דרך האתר "הדברות" בחסות כבוד הרב זמיר כהן, הרב יצחק פנגר הוא אחד המרצים של הדברות, כיוון שהוא מכיר את 2 העולמות יש לו נימה שונה משולבת בהומור וסיפורים מעניינים שנזכרים, לאחר שראיתי הרבה מההרצאות שלו באתר החלטתי לסוע לראותו וחפשתי היכן יש הרצאות שלו, הגעתי לרחוב גליס בפתח תקווה באיזור תעשייה סגולה שם יש בית קפה רוחני מעין מדרש, המקום משמש כבית קפה לכל דבר, מוסיקה מלצרים אוכל ושתייה, וכאן כבוד הרב הגיע להרצות, הוא היה אחרי צום 9 באב, גם אני אך התרגשתי שלקח לי יומיים לייסם את המטרה שלי, הגעתי עם 2 מחבריי הטובים ביותר ונהנתי מכל רגע מההרצאה וגם הם. הוא דיבר על השפעת הקול על החומר, נושא שכבר חקרתי, על הצמחים והתגובות שלהם, ונושא חדש שמסתבר שמחקר בחו"ל שנעשה גילה שישנה מסביב לכל אדם האורה שעל פי היהדות והקבלה מדובר בהילה שיש מסביב לכל אדם, ולכל אדם ההאורה הינה בצבע שונה וכל צבע מסמן דפוס אישיות מוסיים, וכך מצלמים אנשים עם מכשיר מיוחד שנבנה במיוחד כדי לתפוס את מה השעין אינה יכולה לתפוס מצלמת את האדם ואאת ההילה סביבו וישנה אשה שמנתחת את האדם על פי הצבעים שהיא רואה בתמונה, כל האנשים שם נדהמו מדיוק התוצאות אחוזי ההצלחה של נכונות דפוסי האישיות שנתנו נעו בין 80 ל90 אחוז. מדהים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה