יום שלישי, 14 ביולי 2009

הסוד! The secret

את הסרט הסוד ראיתם ?

הסרט מדבר על הסוד הגדול שגורם לאנושות כולה לשלוט לעצמם בחיים.
מי שלא ראה עדיין כיוון שאכנס לרוודים עמוקים כאן הנה קישור לסרט, הוא מחולק ל 9 חלקים ביוטוב, לאחר הסרט תהיה לכם הבנה טובה יותר למה אני מתכוון.
עכשיו סקירה כללית, זה ישמע לכם מוזר, אבל אני מבקש תקראו עד הסוף, כל הנאמר בסרט רשום בתורה, ואני יפרט.
אני מעוניין לצטט אלמוני בן 22 שהגיב לסרט לאחר שראה אותו באחד הבלוגים והוא כותב כך.
ראיתי את כל הסרט, וכמעט כולו אמת. אני חי את זה ויודע את זה בעיקר מכוח התורה ובחסדי הבורא שהוא האנרגיה, כמובא בסרט, ואפרט מעט מן המאמרים של חכמינו שמהם למדתי את זה הסוד שנזכרתי בהם במשך הצפיה בסרט. בנוגע לזה שהמחשבה משפיעה על המעשים הרי אמרו חכמים סוף מעשה במחשבה תחילה, השפע שיורד לעולם שלנו שהוא עולם העשיה מגיע מעולם האצילות לעולם הבריאה ולעולם היצירה עד לעולם העשיה. המחשבה היא באצילות. וכן מעשינו משפיעים בחזרה לעולמות עליונים, לכן צריך מחשבות לדברים טובים שיצאו מעשים טובים וכן מצווה גוררת מצווה, והבחירה ביד האדם, החיים והטוב, המוות והרע, ובחרת בחיים, וזה מה שאמרו בסרט לא להיות מוטרד בחובות והאי הצלחות וכו, פשוט תבחר בטוב בלי להיסתכל על הרע. עוד מאמרי חז"ל[פחות או יותר בזה הלשון: גדולה מידת רחמים ממדת פורענות פי חמש מאות. אדם, כיוון שיש לו דעת, הוא זה שמפחיד את עצמו. במקום שהמחשבה של האדם שם הוא נמצא. כל החולאים באים מקלקול השמחה.לדון לכף זכות להסתכל על הטוב שבאנשים. ולגביי אמירת תודה שנאמר בסרט, הריי כל יהודי אומר על הבוקר "מודה אני לפניך מלך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה, רבה אמונתך" ועוד הרבה ברכות תודה "פוקח עיוורים, זוקף כפופים, מתיר אסורים וכו". ועוד אמרו בסרט שבגלל שהעולם עשוק בבעיות שלו[טרור,רעב,עוני] אז בגלל זה לא יוצאים מהם, לכן לא כדי לבשר בשורות רעות, ולמלאות את המוח בחדשות כל הזמן מי רצח, מי גנב, ומה לא טוב. ועוד אמרו בסרט ההצלחה תבוא מכלום, זה מה שכתוב בתהילים:שיר למעלות....מאין(מכלום)יבוא עזרי. ומאיפה העזר? עזרי מעם השם.השם הוא מקור השמחה.חיזקו ואימצו.......

ברוך השם שקבלנו את התורה.
אבל מעבר לכך אני רוצה להיכנס קצת יותר לעומק. אתה צריכים להבין דבר פשוט, הכח הזה כח המשיכה לא סתם קיים ולא סתם מגיב לכל הנעשה מהצד שלנו, כל דבר יש לו כללים.
אם לא נפעל לפי הוראות היצרן אנחנו עלולים להרוס את המכשיר. ואת יכולים לנסות זאת בעצמכם.
אך כל דבר יש לו תמורה. כל דבר דורש עבודה, אתם מוכנים לעבוד כל יום 8 שעות באותה עבודה, 4 שעות באותם לימודים,
3 שעות בפייסבוק. אני מבקש מכם 10 דקות ביום.
כמו שאמנון יצחק נותן דוגמא.
אני מביא לך בונבוניירה עם 24 שוקולדים התיתן לי 1?
24 שעות ניתנות לנו ביום בסך לוותר על 1.
אחת ליום לפני השינה תקחו דף ועט ותרשמו מטרה מוסיימת משהו מסויים שאתם רוצים להגיע אליו מטרה שאתם רוצים להשיג, ותקחו על עצמכם לעשות משהו טוב שלא עשיתם עד אותו בתמורה. צדקה, לבקש סליחה ממישהו שרבתם איתו, להתנדב למקום מסויים, משהו שאתם מוכנים לעשות בתמורה. ותאמינו בכל לבכם שאגיעו למטרה תכוונו את עצמכם למטרה.
אתן לכם דוגמא,
כשבזמן הצבא החלטתי ללכת על מקצוע העיצוב והמחשבים שינתי את כל הסביבה שלי בהתאם. פסלתי מקצוע בצבא ועברתי למחשבים, התחלתי ללמוד במכללה במקביל, התחלתי להכיר לקוחות ולהתחיל פרוייקטים, נפגשתי עם המון אנשים שעוסקים בתחום והיום ברוך השם התחום הזה ממלא לי את היום ואת הכיס בברכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה