יום שני, 13 ביולי 2009

יהודי = נאצי ?

היום זכיתי לראות משהו שעולם לא חוויתי.
הלכתי לתומי ברחוב ברמת גן, חזרתי מסידורים בדרכי לאוטובוס, כשבדרך אדם לבוש לבן נוסע על אופניים עבר ליידי ירק על על הרצפה תוך כדי נסיעה ויצא בקריאת גנאי - נאצי!
באותו רגע מהר הסתכלתי באחורי בניסיון להבין למי זה הופנה, כשהחזרתי את ראשי הבנתי שזה הופנה לכיפה שעל ראשי.
פה נכנסתי להלם תרבותי - לא אשכח את אותו הרגע, אין לך שום דרך תגובה כי אם תגיד תצדיק את דבריו. שתיקה עזה כשאני ממשיך לצעוד לעבר תחנת הדלק בניסיון להבין עם התחילה חלילה מלחמה ? סימנים דומים היום במקומות מלאים באנטישמיות, וכבר נתקלתי בעבר בצרפת במספיק הטרדות בנושא. עלו אסוציאציות מאד רעות לשואה. אבל שוב אני בישראל במדינה שבה אני גדלתי, אם בביתי לא ארגיש בטוח היכן כן?
שיבוש רציני.
מה דעתכם?

3 תגובות:

  1. לצערי יש מלחמה בין החילונים לחרדים.. חרדים חילונים..
    ולפי דעתי זה גם משהו שלא ייפסק.
    תראה את המהומות בירושלים יהודים מכים יהודים.. שונאים אחד את השני.
    זה כמו שלי צעקו פעם דתיים דברים. ככה זה היה וכך זה ישאר , לא נראה לי שניתן לשנות את זה.

    השבמחק
  2. תתחדש על הבלוג אני אוהב אותו =)
    http://mijet-yomyom.blogspot.com

    השבמחק
  3. את צודקת מלחמות יש גם בתוך העם וגם מחוץ לעם.
    וסלביק תודה אח שלי :) בהצלחה גם עם שלך.

    השבמחק